D.U.K.

Siuntos paėmimas ir pristatymas

Kurjeris siuntas surenka darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00val. Jeigu nesulaukėte kurjerio, praneškite mums ir užsakysime kurjerio paėmimą kitai dienai arba turėsite galimybę palikti siuntą savitarnos terminale.
Pirmiausia patikrinkite siuntos sekimo numerį ir įsitinkinkite, jog siunta buvo paimta iš siuntėjo ir jau keliauja. Jeigu siunta jau kelias dienas pagal sekimo numerį nejuda iš tos pačios lokacijos, susisiekite su mumis.
Žinoma. Siusk24.lt galite užsakyti siuntos gabenimą iš užsienio į Lietuvą tiek Express, tiek Economy paslaugomis. Suveskite informaciją taip pat, kaip vestumėte siuntos informaciją siunčiant iš Lietuvos į kitas šalis. Svarbiausia sukontaktuoti su gavėju ir informuoti apie atvykstantį kurjerį. Prieš užsakant importo paslaugą būtina žinoti tikslius siuntos svorio, matmenų bei adreso duomenis.
Siuntos užsakymą turite pateikti iki 12.00val., kad ji būtų paimta tą pačią dieną. Užsakius vėliau, siuntos paėmimas gali būti nukeltas į kitą darbo dieną. Pagrindiniuose Lietuvos miestuose siuntų užsakymus galima pateikti iki 14.00val. Daugiau informacijos gali pateikti mūsų komanda.
Taip. Kurjeris visuomet paskambins prieš atvykdamas paimti siuntos. Svarbiausia pildant užsakymą nurodyti teisingus kontaktus, ypatingai telefono numerį.

Siuntos užsakymo pateikimas internetu

Užsisakydami siuntos pristatymo paslaugą Siusk24.lt tinklalapyje būsite paprašyti nurodyti savo bei siuntos gavėjo adresus, kontaktinius telefono numerius ir kitą būtiną informaciją bei atsispausdinti suteiktus siuntos lipdukus – juos saugiai pritvirtinkite gerai matomoje siuntos vietoje, kad kurjeris galėtų atvykęs nuskenuoti ir negaištant laiko gabenti siuntą.
Taip. Turite informuoti mus parašydami laišką į info@siusk24.lt ir mes anuliuosime jūsų užsakymą. Atšaukimo atveju, siuntos pervežimo paslaugos apmokėjimas grąžinamas į kreditą, tačiau anuliavimas papildomai apmokestinamas 5Eur administraciniu mokesčiu. Jeigu siuntos siuntimo suma yra mažesnė nei 5Eur, suma nėra kompensuojama.
Jeigu suklydote pildydami siuntos informaciją, tiesiog informuokite mus elektroniniu paštu info@siusk24.lt ir mes padėsime jums tinkamai paruošti siuntos bilietą. Jeigu tai pastebėjote po užsakymo apmokėjimo, taip pat informuokite mus ir mes pasirūpinsime nauju lipduku.
Šiuo metu už paslaugas sumokėti galite visų bankų elektronine bankininkyste, Paypal ar Paysera sistemomis.
Siuntos dokumentai siuntėjui į el.paštą bus automatiškai išsiųsti iškart po tai, kai bus gautas paslaugos apmokėjimas.
Taip. Siuntos dokumentai turi būti būtinai pritvirtinti ant siuntos matomoje vietoje. Išlygos taikomos tais atvejais, kai užsakote paslaugą, kuri nereikalauja atspausdinti siuntos dokumento.

Pažeistos, dingusios, apgadintos siuntos ir draudimas

Visos siuntos, kurios siunčiamos per Siusk24.lt yra gabenamos pagal Varšuvos ir CMR konvencijas. Taip pat apdraustos standartiniu draudimu iki 100Eur. Jeigu Jūsų siunta yra didelės vertės siūlome užsisakyti papildomą draudimą, kuriuo siunčiamus daiktus galite apdrausti iki pilnos vertės. Atminkite, joks draudimas (tiek standartinis, tiek papildomas) siunčiant draudžiamus ir nekompensuojamus daiktus negalioja.
Siuntos apgadinimo ar praradimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos per septynias darbo dienas nuo pristatymo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos.
Norint pateikti pretenziją reikalinga: siuntos turinio nuotrauka, siuntos pakuotės nuotrauka ir jos aprašymas, dokumentas arba jo kopija, kurioje nurodoma, jog siunta pristatyta pažeista (apgadinimo atveju), įsigijimo dokumentas, įrodantis siuntos turinio vertę, oficiali remonto centro pažyma, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui, arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).
Taip. Jei siuntos pakuotė pažeista, pasirašykite ir pažymėkite, kad ji pažeista. Jei pažymėsite, kad siunta gauta geros būklės, prarasite galimybę pateikti pretenziją ir gauti kompensaciją.

Viskas apie OMNIVA paštomatus

Turite daugiau klausimų?