D.U.K.

Kaina

Siuntos gabenimo kainą galite sužinoti pasinaudoję kainų skaičiuokle. Jums tereikia suvesti siuntėjo ir gavėjo šalis, bei pakuotės duomenis. Jums bus atrinkti geriausiai užklausą atitinkantys gabenimo pasiūlymai ir iš jų išsirinksite jums tinkamiausią.

Kaina priklauso nuo kelių faktorių: siuntos išmatavimų ir svorio, šalies į kurią/iš kurios bus siunčiama siunta bei pristatymo greičio. Iš kelių jums atrinktų pasiūlymų, jūs galite išsirinkti tinkamiausią.

Jūs visada galite kreiptis į mus el. paštu info@siusk24.lt ir mes jums pateiksime individualų siuntos gabenimo pasiūlymą.

Siuntos užsakymo pateikimas internetu

Taip, registracija yra būtina, norint užsakyti siuntos gabenimo paslaugą. Neregistruoti vartotojai, neturi galimybės naudotis Siųsk24.lt sistema bei paslaugomis. Registraciją galite atlikti paspaudę

Užsakymą galite pateikti bet kuriuo paros metu, sistema veikia visą parą. Užsakymai atlikti iki 12.00 val. paimami dar tą pačią dieną, o užsakymai pateikti vėliau, paimami sekančią dieną.
Užsisakydami siuntos pristatymo paslaugą Siusk24.lt tinklalapyje būsite paprašyti nurodyti savo bei siuntos gavėjo adresus, kontaktinius telefono numerius ir kitą būtiną informaciją bei atsispausdinti suteiktus siuntos lipdukus – juos saugiai pritvirtinkite gerai matomoje siuntos vietoje, kad kurjeris galėtų atvykęs nuskenuoti ir negaištant laiko gabenti siuntą.
Pildant užsakymą yra būtina nurodyti gavėjo kontaktinį telefono numerį. Nepavykus pristatyti siuntos ir nepavykus susisiekti su gavėju siuntos yra grąžinamos siuntėjams.

Šiuos duomenis reikėtų žinoti, nes nurodžius netikslius duomenis vėliau jums reikės apmokėti papildomą kainų skirtumo sąskaitą.

Pildant užsakymą, reikia nurodyti tiksliai kas yra siunčiama. Negalima naudoti tokių formuluočių kaip „dovana“, „pavyzdys“, „mėginys“ ir t.t. Vežėjai visada turi būti informuoti kokie daiktai tiksliai yra siunčiami.
Neteisingai aprašius siunčiamus daiktus atsiranda didelė tikimybė, jog siuntos pristatymas vėluos dėl papildomo tikrinimo arba ji bus grąžinama siuntėjui.

Jeigu suklydote pildydami siuntos informaciją, tiesiog informuokite mus elektroniniu paštu info@siusk24.lt ir mes padėsime jums tinkamai paruošti siuntos bilietą. Jeigu tai pastebėjote po užsakymo apmokėjimo, taip pat informuokite mus ir mes pasirūpinsime nauju lipduku.

Taip. Turite informuoti mus parašydami laišką į iinfo@siusk24.lt ir mes anuliuosime jūsų užsakymą. Atšaukimo atveju, siuntos pervežimo paslaugos apmokėjimas grąžinamas į kreditą, tačiau anuliavimas papildomai apmokestinamas 5Eur administraciniu mokesčiu. Jeigu siuntos siuntimo suma yra mažesnė nei 5Eur, suma nėra kompensuojama.

Šiuo metu už paslaugas sumokėti galite visų bankų elektronine bankininkyste, Paypal ar Paysera sistemomis.

Siuntos dokumentai siuntėjui į el. paštą bus automatiškai išsiųsti iškart po tai, kai bus gautas paslaugos apmokėjimas.

Taip. Siuntos dokumentai turi būti būtinai pritvirtinti ant siuntos matomoje vietoje. Išlygos taikomos tais atvejais, kai užsakote paslaugą, kuri nereikalauja atspausdinti siuntos dokumento.

Užsakymo eiga siuntoms į ne Europos Sąjungos šalis nesiskiria, tik papildomai jums yra sugeneruojama sąskaita muitinei, kurią būtina pridėti prie siuntos kartu su siuntos lipdukais. Daugiau apie muitinamas siuntas galite sužinoti čia.

Siuntos paėmimas ir pristatymas

Siuntos užsakymą turite pateikti iki 12.00val., kad ji būtų paimta tą pačią dieną. Užsakius vėliau, siuntos paėmimas gali būti nukeltas į kitą darbo dieną. Pagrindiniuose Lietuvos miestuose siuntų užsakymus galima pateikti iki 14.00val. Daugiau informacijos gali pateikti mūsų komanda.
Taip. Kurjeris visuomet paskambins prieš atvykdamas paimti siuntos. Svarbiausia pildant užsakymą nurodyti teisingus kontaktus, ypatingai telefono numerį.
Kurjeris siuntas surenka darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00val. Jeigu nesulaukėte kurjerio, praneškite mums ir užsakysime kurjerio paėmimą kitai dienai arba turėsite galimybę palikti siuntą savitarnos terminale.
Taip galite. Jei jūs nenorite ar negalite laukti kurjerio, siuntas visada galite palikti jums patogiausiame Omnivos paštomate, tiesiog užsakydami gabenimo paslaugą, pasirinkite gabenimą „per paštomatą iki durų“.
Paštomate siuntą galite palikti per 7 kalendorines dienas.

Po užsakymo pateikimo jums yra suteikiamas unikalus siuntos sekimo numeris. Jį suvedę į mūsų siuntos sekimo nuorodą jūs matysite visą informaciją realiu laiku, kas yra daroma su jūsų siunta.

Užsakant siuntos gabenimo paslaugą, jums bus nurodoma preliminari pristatymo data, neįtraukiant siuntos užlaikymo muitinėje. Įprastai siuntos Express paslauga pristatomos per 2-4 d.d., Economy paslauga- per 4-6 d.d. priklausomai nuo gavėjo šalies.

Ne, jūsų siunta bus pristatyta darbo dienomis, nebent pasirinkote pristatymą į paštomatą, tada jūsų gavėjas galės atsiimti siuntą bet kurią dieną.

Pirmiausia patikrinkite siuntos sekimo numerį ir įsitinkinkite, jog siunta buvo paimta iš siuntėjo ir jau keliauja. Jeigu siunta jau kelias dienas pagal sekimo numerį nejuda iš tos pačios lokacijos, susisiekite su mumis.
Jei nepavyksta pristatyti siuntos gavėjui, ji yra grąžinama siuntėjui. Visas išlaidas, susijusias su grąžinimu apmoka siuntėjas.
Žinoma. Siusk24.lt galite užsakyti siuntos gabenimą iš užsienio į Lietuvą tiek Express, tiek Economy paslaugomis. Suveskite informaciją taip pat, kaip vestumėte siuntos informaciją siunčiant iš Lietuvos į kitas šalis. Svarbiausia sukontaktuoti su gavėju ir informuoti apie atvykstantį kurjerį. Prieš užsakant importo paslaugą būtina žinoti tikslius siuntos svorio, matmenų bei adreso duomenis.

Pažeistos, dingusios, apgadintos siuntos ir draudimas

Visos siuntos, kurios siunčiamos per Siusk24.lt yra gabenamos pagal Varšuvos ir CMR konvencijas. Taip pat apdraustos standartiniu draudimu iki 100Eur. Jeigu Jūsų siunta yra didelės vertės siūlome užsisakyti papildomą draudimą, kuriuo siunčiamus daiktus galite apdrausti iki pilnos vertės. Atminkite, joks draudimas (tiek standartinis, tiek papildomas) siunčiant draudžiamus ir nekompensuojamus daiktus negalioja.
Jei siuntos pakuotė pažeista, pasirašykite ir pažymėkite, kad ji pažeista. Jei pažymėsite, kad siunta gauta geros būklės, prarasite galimybę pateikti pretenziją ir gauti kompensaciją.
Siuntos apgadinimo ar praradimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos per septynias darbo dienas nuo pristatymo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos.
Pretenziją pateikti bei kompensaciją gauti gali tik asmuo ar įmonė užsakiusi bei apmokėjusi siuntos gabenimą.
Norint pateikti pretenziją reikalinga: siuntos turinio nuotrauka, siuntos pakuotės nuotrauka ir jos aprašymas, dokumentas arba jo kopija, kurioje nurodoma, jog siunta pristatyta pažeista (apgadinimo atveju), įsigijimo dokumentas, įrodantis siuntos turinio vertę, oficiali remonto centro pažyma, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui, arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).
Taip, yra. Jei siuntoje buvo draudžiamų siųsti ar nekompensuojamų daiktų, siuntos pakuotė buvo netinkama ir dėlto atsirado pažeidimų, pretenzijos nėra priimamos ir nagrinėjamos.

Siuntos

Draudžiami siųsti yra daiktai, prekės, medžiagos, kurių vežimas (įvežimas, išvežimas, gabenimas) yra uždraustas pagal bent vienos iš valstybių, kurių teritorija vykdomas vežimas, teisę (įskaitant alkoholį ir tabaką); taip pat didelės vertės daiktai ir daiktai, kurių, patyrus žalą, neįmanoma atkurti, rekonstruoti ir/arba pakeisti lygiaverčiais; daiktai, Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) priimtuose norminiuose teisės aktuose įvardyti kaip draudžiami siųsti. Daugiau informacijos rasite čia.

Taip. Visos siuntos privalo būti supakuotos. Priklausomai nuo siunčiamų daiktų pakuotė turi būti kartoninė dėžė, plastikinis siuntimui pritaikytas maišelis, paminkštintas arba paprastas vokas ir pan. Nesupakuotos siuntos nėra siunčiamos.

Siuntos turi būti pakuojamos taip, turinys būtų apsaugotas nuo kratymo ir išorės jėgų. Tiek vidinis, tiek išorinis pakavimas turi užtikrinti saugumą. Daugiau pakavimo patarimų rasite čia.

Siunčiant siuntą naudojantis paštomatų paslaugomis maksimalūs galimi siuntos išmatavimai yra 64*38*39 cm., o svoris- 30 kg. Siunčiant siuntą naudojantis kurjerių paslauga, maksimalus pakuotės ilgis galimas 220 cm., o svoris 70kg. Siuntos apimtis negali būti didesnė nei 330 cm. Daugiau informacijos rasite čia.

Siuntos, kurios viršija leistinus išmatavimus, yra apmokestinamos papildomomis priemokomis. Užsakant siuntos gabenimo paslaugą, prie kiekvieno pasiūlymo rasite papildomų priemokų sąrašą.

Viskas apie OMNIVA paštomatus

Taip. Pasirinkę paslaugą “Per paštomatą” jūs galite siųsti siuntas po visa pasaulį, palikdami jas Omnivos paštomate.

Jei užsisakėte paslaugą „Per paštomatą“ tai siuntas turite palikti artimiausiame paštomate. Jei užsisakėte paslaugą „Nuo durų iki durų“, bet negalite laukti kol kurjeris atvyks paimti siuntos, tai siuntas taip pat galite palikti paštomate. Tai galioja visoms siuntoms, išskyrus toms, kurios siunčiamos per DPD siuntų tarnybą.

Siuntas, kurias palikote paštomate, galite sekti kaip ir įprastas siuntas Siųsk24 sistemoje.

Turite daugiau klausimų?