Keli įdomūs faktai apie siuntų pakavimą ir siuntų gabenimą šių dienų pasaulyje
siųsk24.lt
Verslui
2021-03-23

Fizinėms prekybos vietoms visiškai ar iš dalies persikėlus į prekybą elektroninėje erdvėje, e. prekybos vartotojai kasdien tampa vis sąmoningesni, reiklesni ir vis dažniau pagalvoja apie siuntų pakavimo bei gabenimo procesus, t. y. siuntų logistikos pasaulį, kuris apima tūkstančius įvairių siuntų pramonės taškų visame pasaulyje.

Šių dienų vartotojai nori, kad jų siuntos būtų pristatytos saugiai ir greitai, o siuntų įpakavimas būtų ne tik patogus ir tvarus, bet dažnai ir individualizuotas ar išsiskiriantis prekės ženklo akcentais.

Pristatome kelis įdomius faktus apie siuntų pakavimą ir gabenimą:

  • Vartotojai dažnai susidaro įspūdį apie prekės ženklą per septynias sekundes. Įvairios dėžutės bei pakuotės, kuriose yra siunčiamos prekės, ir pats prekės įpakavimas pasitelkiant išskirtinius prekės ženklo įvaizdžio akcentus yra nepaprastai svarbūs konversijai.
  • Pirmasis kartono patentas buvo išleistas 1856 m., o siunčiamoms dėžėms jis buvo pritaikytas 1903 m. Taigi, kartoninės dėžutės ar dėžės yra gaminamos jau daugiau nei šimtmetį!
  • Tyrimai rodo, kad vartotojams produkto pakuotės yra beveik tokios pat svarbios, kaip ir paties prekės ženklo autoritetingumas.
  • Verslas, skiriantis daug dėmesio savo pakuotėms, dažnai pastebi 30 % padidėjusį vartotojų susidomėjimą jų prekės ženklu.
  • Gofruoto kartono pakuotės yra didžiausias atskiras pakavimo pramonės sektorius. Vien tik Šiaurės Amerikoje yra daugiau nei 1 500 tokio tipo dėžių gamyklų.
  • Maždaug 90 % visų produktų JAV gabenami kartoninėse pakuotėse.
  • Pirkėjai nusiperka vidutiniškai 30 % daugiau pirkinių, jei pristatymas yra nemokamas.
  • Pernelyg lėtas pristatymo rezultatas – 41 % klientų prekių neįsigys.
  • Apie 52 % pirkėjų internete, gaunančių prekes specialiose prekės ženklo ar individualizuotose siuntimo pakuotėse, sako, kad jie greičiausiai grįš pas tą patį pardavėją, kad dar ką nors įsigytų.
  • Pirkėjų dėmesį parduotuvėse įprastai pritraukia išskirtinė prekės pakuotė. 64 % pirkėjų, iškart susidomėję ar susižavėję pastebėta preke, įsigys ją net negalvodami. Tad Jūsų prekės išskirtinė pakuotė gali lemti tai, ar vartotojai grįš įsigyti prekių ir rekomenduos Jus kitiems.


Nenuvertinkite pakuotės svarbos. Ieškokite būdų, kaip originaliai įpakuoti savo prekę ar ją individualizuoti – tai yra vienas iš būdų, kaip galima patenkinti vartotojus.