„Siųsk24“ logistiniai sprendimai stiprina „Amazon“ prekiautojų pozicijas užsienio rinkose
siųsk24.lt
Verslui
2023-08-08

 

 

„Siųsk24“, kompleksiškus logistikos sprendimus siūlanti kurjerių brokerio platforma, į atviruosius pasaulinės prekybos vandenis sėkmingai jau išplukdė daugybę Lietuvos prekeivių. Pasitelkdami kaštus taupančius „Siųsk24“ technologinius sprendimus, lietuviai drąsiai verslus plečia ir „Amazon“ platformoje. 

„Gali būti nelengva perprasti sąlygas ir reikalavimus, nuo kurių priklauso prekybos sėkmė „Amazon“. Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria prekybą interneto platformoje pradėję klientai – tinkami logistikos sprendimai. Būtent šią dalį jie sėkmingai įveikia, pasitelkdami mūsų siūlomus inovatyvius sprendimus. Bendradarbiaudami su mumis, „Amazon“ prekiautojai gali būti tikri, kad jų prekės užsienio šalis pasieks greitai ir kokybiškai, o patys prekeiviai galės konkuruoti su bet kurios rinkos vietiniais prekeiviais“, – pasakoja Egidijus Breikštas, „Siųsk24“ vadovas.
 

Patirtimi dalijosi tarptautiniame renginyje

„Siųsk24“ neseniai dalyvavo „Amazon“ prekeiviams skirtame tarptautiniame renginyje „Amazon Seller Fest Baltics“, pritraukusiame gausų būrį „Amazon“ prekeivių iš Europos, Azijos ir JAV. 

„Lietuvoje „Amazon“ sparčiai plečiasi, daugėja prekiaujančiųjų šioje platformoje. Mes, kaip siuntų gabenimo sprendimus siūlantis partneris, prisidedame prie „amazonininkų“ bendruomenės augimo – padedame jiems greičiau ir pigiau pasiekti užsienio šalis, pateikdami logistinius sprendimus, kurie kitu atveju prekybininkui būtų nepasiekiami“, - sako E. Breikštas. 

„Amazon Seller Fest“ renginyje jis pasakojo, kad ypač daug klausimų, susijusių su logistika, kyla prekiautojams, norintiems plėsti savo verslus. 

„Kyla pačių įvairiausių galvosūkių – kaip organizuoti prekybą, kokiu būdu siųsti prekes, kokį kurjerį pasirinkti eksporto rinkoje ir pan. „Amazon“ prekiautojams yra svarbiausi du dalykai: efektyviai organizuoti prekybą ir pasiekti, kad pirkėjai liktų patenkinti. Mes padedame susiorientuoti, siūlydami gan paprastus, tačiau efektyvius ir kaštų atžvilgiu protingus sprendimus. Turimas įmonės „know-how“ ne tik leidžia nugabenti „Amazon“ prekeivių siuntas jų pirkėjams, bet taip pat ir gabenti prekes į „Amazon“ sandėlius visame pasaulyje, ir visa tai pasiekiama greitai bei konkurencingomis kainomis“, - teigia „Siųsk24“ vadovas.

„Siųsk24“ suteikia savo klientams galimybę rinktis iš daugelio kurjerių tarnybų. „Dirbant su užsienio rinkomis, neretai vieno kurjerio paslaugų nepakanka. Mūsų klientai gali patogiai vienoje vietoje matyti visų Lietuvos ir užsienio kurjerių, pašto tarnybų pasiūlymus bei papildomai naudotis nuolaidomis, kurių pavieniui tiesiogiai iš kurjerių negautų. Esant poreikiui, integruojami įvairūs e-komercijos įrankiai, padedantys optimizuoti užsakymus“, - pažymi E. Breikštas. 
 

Europa - kaip viena rinka  

Pasirinkę tinkamus logistinius sprendimus, „Amazon“ prekiautojai greičiau pasiekia skirtingas rinkas, optimizuoja prekybos procesą ir taip ne tik išlošia kaštų atžvilgiu, bet ir užsitikrina geresnį pirkėjų reitingą  bei augina konkurencinį pranašumą. 

„Tvarkingai sudėliojus logistinę grandinę, galima per 24 valandas fiziniam asmeniui pristatyti siuntą iš Lietuvos, nuo „Amazon“ prekeivio durų iki Vokietijoje esančio pirkėjo durų. Tai – greičiau, nei vietinis pristatymas pačioje Vokietijos rinkoje. Tokie mūsų siūlomi sprendimai leidžia Lietuvoje įsikūrusiam „Amazon“ prekiautojui agresyviai konkuruoti su vietiniais kitų rinkų prekeiviais. Paprastai tariant, Europa tampa vientisu regionu, kuriame Lietuvos prekiautojas gali veikti kaip vietinėje rinkoje“, – paaiškina „Siųsk24“ vadovas.  

Pasak „Marketplace Pulse“ įkūrėjo Juozo Kaziukėno, Baltijos šalių verslai daugiausia prekiauja „Amazon“ Vokietijoje, šioje šalyje yra apie 800 aktyviai veikiančių Lietuvos, Latvijos ir Estijos prekiautojų. Toliau pagal populiarumą – „Amazon“ Jungtinėje Karalystėje ir JAV.

Pardavimo pajamas išaugino dukart

„Siųsk24“ pastaraisiais metais fiksavo įspūdingą verslo augimą. Įmonė tęsė investicijas į logistikos inovacijas, augino komandą ir išplėtė savo klientų gretas. „Siųsk24“ pardavimo pajamos 2022 m. siekė 6,35 mln. Eur - šis rodiklis, palyginti su 2020-aisiais (3,9 mln. Eur), padvigubėjo.

Pasak E. Breikšto, tarp sparčiai augančių rinkos žaidėjų „Siųsk24“ save laiko vienais iš lyderių – pirmaujančiu kurjerių brokeriu Lietuvoje, vertinant pagal 2022 m. kurjerių brokerių apyvartų duomenis.

„Siųsk24“ per metus sulaukia daugiau nei 0,5 mln. užsakymų. 2022 m. bendrovė turėjo daugiau nei  4000 verslo klientų, per 12 tūkst. privačių klientų ir išsiuntė daugiau nei 420 tūkst. siuntų.  
 

„Siųsk24“: siuntų pristatymas Lietuvoje ir pasaulyje 

•       „Siųsk24.lt“ – platforma, siūlanti kompleksiškus, inovatyvius ir personalizuotus logistikos sprendimus siuntų gabenimo srityje. 

•        Bendradarbiaudami su gerai žinomomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių tarnybomis, tokiomis kaip DHL, UPS, FEDEX, DPD, LP EXPRESS, ITELLA, Post NL, UK Royal Mail ar Deutsche Post, „Siųsk24.lt“ siūlo siuntų pristatymą visame pasaulyje,  į daugiau nei 200 pasaulio šalių. 

•       Verslo klientams suteikiama galimybė supaprastinti siuntimo klausimus, nemokamai integruojant  į „Siųsk24.lt“ sistemą savo elektronines parduotuves arba tokias prekyvietes kaip Ebay, Amazon, Etsy, Shopify, Prestashop, Opencart, Magento bei kitas.