D.U.K.

Pasirinkite kategoriją

Kaina
Siuntos užsakymo pateikimas internetu
Siuntos paėmimas
Siuntos pristatymas
Siuntos
Viskas apie OMNIVA paštomatus
Muitinės kontroliuojamos siuntos
Pažeistos, dingusios, apgadintos siuntos ir draudimas

Ar galiu atšaukti užsakymą?

Taip. Turite informuoti mus parašydami laišką į info@siusk24.lt ir mes anuliuosime jūsų užsakymą. Atšaukimo atveju, siuntos pervežimo paslaugos apmokėjimas grąžinamas į nurodytą sąskaitą, tačiau anuliavimas papildomai apmokestinamas 5Eur administraciniu mokesčiu. Jeigu siuntos siuntimo suma yra mažesnė nei 5Eur, suma nėra kompensuojama.

Kiti aktualūs klausimai šioje temoje

Ar norint užsakyti siuntos gabenimo paslaugą būtina prisiregistruoti Siųsk24.lt internetinėje svetainėje?

Kada galiu užsakyti siuntos paėmimą internetinėje svetainėje?

Kokius duomenis reikia pateikti, norint užsakyti paslaugą?

Ką daryti jei neturiu gavėjo kontaktinių duomenų?

Ką daryti jei nežinau tikslių siuntos išmatavimų ar svorio?

Kaip teisingai aprašyti siunčiamus daiktus?

Kas nutinka, jei prekių aprašymas yra neteisingas?

Ką daryti jei suklydau pildydamas užsakymo duomenis?

Kaip galiu apmokėti siuntos užsakymą?

Kada gausiu siuntos dokumentus?

Ar privalau užklijuoti siuntos dokumentus ant siuntos?

Ar skiriasi siuntos užsakymas siunčiant siuntą į ne Europos Sąjungos šalis?