D.U.K.

Pasirinkite kategoriją

Kaina
Siuntos užsakymo pateikimas internetu
Siuntos paėmimas
Siuntos pristatymas
Siuntos
Viskas apie OMNIVA paštomatus
Muitinės kontroliuojamos siuntos
Pažeistos, dingusios, apgadintos siuntos ir draudimas

Ką daryti jei suklydau pildydamas užsakymo duomenis?

Jeigu suklydote pildydami siuntos informaciją, tiesiog informuokite mus elektroniniu paštu info@siusk24.lt ir mes padėsime jums tinkamai paruošti siuntos bilietą. Jeigu tai pastebėjote po užsakymo apmokėjimo, taip pat informuokite mus ir mes pasirūpinsime nauju lipduku.

Kiti aktualūs klausimai šioje temoje

Ar norint užsakyti siuntos gabenimo paslaugą būtina prisiregistruoti Siųsk24.lt internetinėje svetainėje?

Kada galiu užsakyti siuntos paėmimą internetinėje svetainėje?

Kokius duomenis reikia pateikti, norint užsakyti paslaugą?

Ką daryti jei neturiu gavėjo kontaktinių duomenų?

Ką daryti jei nežinau tikslių siuntos išmatavimų ar svorio?

Kaip teisingai aprašyti siunčiamus daiktus?

Kas nutinka, jei prekių aprašymas yra neteisingas?

Ar galiu atšaukti užsakymą?

Kaip galiu apmokėti siuntos užsakymą?

Kada gausiu siuntos dokumentus?

Ar privalau užklijuoti siuntos dokumentus ant siuntos?

Ar skiriasi siuntos užsakymas siunčiant siuntą į ne Europos Sąjungos šalis?