Siuntų sekimas: kam jis reikalingas?
siųsk24.lt
Patarimai
2021-05-25

Daugeliui pirkėjų labai svarbu realiuoju laiku matyti, kurioje vietoje yra jų siunta. Beveik visi, kurie perka prekes internete, mano, kad galimybė sekti siuntas leidžia apsipirkinėti internetu nepatiriant streso. Ne veltui „Amazon“ rekomenduoja visiems pardavėjams užsakymo patvirtinimo el. laiškuose įtraukti informaciją apie tai, kaip sekti siuntinį naudojant specialius numerius.


Jeigu iki šiol nesusimąstėte apie siuntų sekimo svarbą, dabar pats metas į tai atsižvelgti. Vienas naudingiausių dalykų, kuriuos galite padaryti dėl savo klientų ir taip pagerinti jų apsipirkimo patirtį, yra suteikti jiems galimybę gauti tikslią ir savalaikę informaciją apie jų siuntinių „kelią“. Tokiu būdu gali žymiai išaugti pasitikėjimas Jūsų įmone.

Esant siuntų sekimo galimybei, realiuoju laiku galima stebėti visą siuntinių „maršrutą“ nuo pradinio iki galutinio taško. Paprastai tai daroma naudojant kurjerių kompanijų suteiktus sekimo numerius, kurie parašomi užsakymo patvirtinimo el. laiške. Siuntų sekimo svarbą įrodo ir 2012 m. „eBay“ pardavinėjimo internete taisyklės – jose reikalaujama, jog mažmenininkai 90 % savo siuntų siūlytų sekimo informaciją, antraip jie netaps geriausiai vertinamais pardavėjais. Žinoma, svarbu paminėti, kad prieinama informacija apie siuntos „kelią“ gali skirtis priklausomai nuo to, kokių kurjerių paslaugomis naudojatės ir kokį siuntos
tipą pasirinkote.


Kaip sekti savo siuntą?
Sekti savo siuntą, nesvarbu, ar tai būtų tarptautinė, ar vietinė siunta, yra labai paprasta. Įprastai viskas, ko reikia, yra užsakymo numeris ir vartotojo prisijungimas. Atliekami šie veiksmai:


1. Prisijunkite prie savo paskyros;
2. Įveskite užsakymo informaciją arba suteiktą siuntos sekimo numerį;
3. Spustelėkite ant „sekti siuntą“.


Kai kuriose platformose siūlomi įvairūs siuntų sekimo būdai, kurie gali būti labai naudingi tiems, kurie neretai pameta sekimo numerius ar pamiršta savo vartotojo informaciją.


10 priežasčių, kodėl svarbu sekti siuntas
Jeigu dar neįtikinome, kokia svarbi yra siuntų sekimo galimybė, pristatome 10 priežasčių, kurios išsklaidys visas abejones:

1. Ramybės garantas

Žinojimas, kad galima virtualiai sekti siuntos „kelią“, leidžia jaustis tikriems, kad siuntinys nukeliaus ten, kur reikia. Tai nuramina ne tik pirkėjus, bet ir pardavėjus.

2. Efektyvi komunikacija

Siuntų sekimas padės užtikrinti sklandesnį prekybininkų ir kurjerių kompanijų bendradarbiavimą. Tai ypač svarbu klientams ir sėkmingai Jūsų verslo plėtrai.

3. Tikslus tvarkaraštis

Turime atsakymą mažmenininkams, kurie klausia, kodėl tarptautinių siuntų sekimas yra toks svarbus – sekimas gali padėti geriau suplanuoti pristatymą, o tai leidžia supaprastinti užsakymų įvykdymo procesą.

4. Atskaitomybė

Pardavėjai privalo padėti klientams įvykdyti jų užsakymus, o siuntų sekimo paslaugos gali prie to prisidėti ir taip padidinti Jūsų atskaitomybės lygį. Žinodami tikslią siuntinių buvimo vietą, galite atsakyti į visus klientų klausimus ir padidinti klientų pasitikėjimą savo prekės ženklu.

5. Mažesni nuostoliai

Tiek pardavėjai, tiek klientai sekdami siuntas tiksliai žino, kur yra kiekvienas siuntinys, o tai labai sumažina riziką pamesti siuntinius.

6. Mažesnės išlaidos

Sekdami tarptautines siuntas, galite geriau suprasti visą logistikos procesą. Tai leis pamatyti silpnąsias grandis ir paskatins imtis permainų, padėsiančių sutaupyti pinigų, kurie priešingu atveju būtų išleisti be reikalo.

7. Pranašumas konkurentų atžvilgiu

Kadangi klientai darosi vis reiklesni, siuntų sekimas tapo viena iš pagrindinių el. prekybos dalių. Nepasiūlyti galimybės sekti savo siuntą reikštų pralaimėti savo konkurentams. Suteikite klientams galimybę sekti savo užsakymus ir jie tikrai sugrįš apsipirkti dar kartą.

8. Mažesni vėlavimai

Sekdami klientų užsakymus galite greičiau pastebėti bet kokius galimus vėlavimus, o tai suteikia daugiau laiko išspręsti kylančias pristatymo problemas ar nuraminti klientus.

9. Geresnis klientų aptarnavimas

Klientai labai vertina tai, kad galite suteikti tikslią informaciją apie jų užsakymą, ypač siuntos gabenimo metu. Sekdami siuntas galite savo klientus nuolat informuoti apie jų siuntinio buvimo vietą, pristatymo būseną bei bet kokią kitą su siuntinio „kelione“ susijusią informaciją.

10. Didesnis pasitikėjimas

Turbūt pati svarbiausia priežastis, kodėl reikalingas siuntų sekimas – tai padeda padidinti klientų pasitikėjimą Jūsų įmone. Jeigu klientai bus tikri, kad jie visada tiksliai žinos savo užsakymų būseną, jų pasitikėjimas Jūsų prekės ženklu neabejotinai augs. Tai kartu gali nulemti ir didesnį pardavimų skaičių.


Taigi, nudžiuginkite savo klientus pasiūlydami jiems siuntų sekimo galimybę su visais jos privalumais – išsamią siuntos sekimo istoriją, pristatymo laiko įvertinimą, dabartinę siuntinių būseną ir vietą. Būkite tikri, kad Jūsų klientai už tai padėkos.